Een dagje chillen aan het strand...

2 oktober 2016 - Gili Trawangan, Indonesië

Vandaag is het zondag. Niet dat we de dagen bijhouden! Dus geen wekker en toch om 07.30 uur wakker. Eerst maar eens het vaste ochtendritueel en dan ontbijten. Vandaag gaan we niks doen. Nou ja, niks! Je moet wel een stukje fietsen om er te komen! We hebben 2 dagen geboekt in het hotel en willen nog 2 dagen blijven. Eens kijken of de Pink Coco plek heeft! Volgens Booking.com niet, maar ja, we gaan het wel aan de balie vragen.

We hebben een heerlijk ontbijt achter de kiezen. Dus zwemkleding aan, ingesmeerd, spulletjes mee en fietsen maar. We rijden via de boulevard en aangezien een van mijn teenslippers de geest heeft gegeven, even een winkeltje bezocht. En jawel, ze hadden mijn maat! Wat een mazzel, want met die kleine voetjes hier is de kans klein dat je hier passende exemplaren vindt.

We fietsen verder en bereiken de Pink Coco zonder problemen. Trudy gaat vragen aan de balie of er plek is. Helaas, helemaal volgeboekt! Als troost zoeken we op hun strand een ligbedje uit. Heerlijk liggen en een mooi uitzicht over zee. Na enige tijd zien we dat er een strandhutje leeg is, dus besluiten we te verhuizen. Hele dikke lounge kussens, handdoek er op en genieten maar! Lekker de e-reader erbij, dus eens kijken of ik mijn boek uitkrijg.

De drankjes en eventuele maaltijden worden thuisbezorgd, muziekje op de achtergrond, het ruizen van de zee en een prachtig uitzicht. En zo hebben we van 10.00 tot 20.00 aan het strand liggen afzien... Helaas weer geen mooie zonsondergang, maar dat mocht de pret niet drukken.
Het werd tijd om terug te fietsen. Via de boulevard rijden we terug. Wat een drukte! Een hoop volk op straat, fietsen en paarden. Je moet dus goed opletten dat je nergens tegen aanrijdt. Maar, we komen veilig thuis. Trudy vraagt in de lobby of we nog 2 dagen kunnen bijboeken. De cheffin is er niet, dus die wordt gebeld. Morgen weten we meer! Nog even afwachten dus. Ik ga nog even in het lauwe zwembad dobberen en dan is het al weer bijna bedtijd. Toch wel moe, want met een dag niks doen kun je toch heel druk zijn...

1. Josefien:
    3 oktober 2016
    Geen foto's gemaakt .....