We gaan naar Indonesië!

8 september 2016 - Venray, Nederland

De reis is grotendeels uitgestippeld, de vaccinaties hebben we gehad en de koffers zijn bijna ingepakt. De grote reis kan beginnen! We hebben er zo'n zin in! Vooral na de enthousiaste verhalen van Kelly en Geoffrey en het zien van de mooie foto's duurde het wachten erg lang. Maar nu is het bijna zover! Straks nog even online inchecken en een mooie stoel uitzoeken.

En... ingechecked! Laatste spulletjes bij elkaar zoeken, paspoorten, boardingpassen, GSM's en portemonee's en dan nog een nachtje in het eigen bed.

Morgen wordt een lange dag! 11.30 richting Schiphol samen met Kelly en Jeffrey, die ons nog even uitzwaaien.

1. Maria:
    9 september 2016
    Lieve Trudy en Kees,

Spannend hoor, jullie langverwachte reis is zo eventjes geleden begonnen!
    De voorbereidingen zullen jullie al wel de nodige reiskriebels hebben bezorgd, echter nu is het echt zo ver :-)

Noah en ik wensen jullie een veilige en fijne reis toe en morgen gezond en wel op met beide benen, en dan wel op Indonesische bodem. Hoe heerlijk is dat!!! Jaloersmakend gewoon ;-).
    Maar desondanks zijn wij natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie onvergetelijke reisverhalen.

Dgn penuh kasih sayang,
    Noah & Maria X