Eten
14 september 2016 - Cipeuyeum, Indonesië
Onderweg naar Bandung hebben we onderweg weer heerlijk gegeten.
Deze foto werd gemaakt op 14 september 2016 in Cipeuyeum, Indonesië met een Samsung SM-G935F.
1 Reactie
-
Josefien:20 september 2016Wel.veel wok hebben ze hè lekker xx
»
