Eten

14 september 2016 - Cipeuyeum, Indonesië

Onderweg naar Bandung hebben we onderweg weer heerlijk gegeten.

Eten

Deze foto werd gemaakt op 14 september 2016 in Cipeuyeum, Indonesië met een Samsung SM-G935F.

1 Reactie

  1. Josefien:
    20 september 2016
    Wel.veel wok hebben ze hè lekker xx